Tic tac

Med en kopp varm chocklad i handen, satt jag framför tv och värmde mig under en filt. Jag sa sakta för mig själv, mitt förnamn och ditt efternamn. Jag njöt av namnen.
Det passar! Sa jag. Eller, det kanske inte det gör. Men jag vill att det passar, och då brukar det nog passa. I allafall i min hjärna.
Jag skådade bilden av oss två tillsammans, framför mig. Det passar! Sa jag igen.

Jag vill ligga i din famn, känna dig andas. Pulserande andetag. Dina händer smeker min kropp. Dina varma stora händer. Vi ligger under täcket, två kroppar. Försöker bli en. Två, som blir en. Tillsammans är vi en.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du skriver så underbart vackert. Jag älskar dig lillasyrran min (L)

2008-09-01 @ 10:04:32
Postat av: Lina

Svar: Sandra, min ängel. Tack så himla mycket. Det värmer, i hjärtat. Jag älskar dig min ängel!

2008-09-01 @ 10:17:45
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0