Ticket to heaven

Jag har fått någon noja på senaste tiden, jag tänker alltid " Tänk om man hade designat den där skylten exempel lite finare "
Och vilket stör mig väldigt jobbigt, som idag när jag och Jimmie körde om en buss så säger jag - Fan va fult, kan dem inte gjorde lite finare inredning på bussarna? Och han bara kollade på mig vilket jag förstår, det är inte normalt att jag säger en sådan sak..

I samma veva kommer jag på att jag alltid blickar tillbaka, tillbaka i tiden. Och säger " Tänk om inte det där hade inträffat vad bra jag hade mått idag "
Men det finns ingen garanti på att jag skulle må bra då, jag säger till mig själv att inte ångra det som redan har hänt. Men det är inte lätt när saker och ting går snett för ofta...
Jag har skrivkramp, trött på och berätta saker. Blä


Kommentarer
Postat av: vanessa

fin blogg!

2008-08-09 @ 13:23:44
URL: http://vanessass.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0