Tidsfördröjning

Jag gick ut och gick. I en timme.
När jag skulle köpa cola på shell så kom jag där vid bussarna, så åkte det förbi en blå bil. Snygg var den. Killen i bilen kollade på mig och pekade, tutade och ville fånga min uppmärksamhet. Jag kollade upp men då hade han åkt förbi. Då kollar jag bak och han vänder, så åkte han upp vid shell och väntade där. När jag hade köpt colan så tutade han men jag bara skrattade och gick.
Men iallafall när jag var ute och mingla med mina hörlurar som är så snygga så frågade en kille som var runt 186 lång vart jag hade köpt dem, då sken jag upp och sa det! Han tackade och gick vidare, jag kände mig stolt och gick åt andra hållet. När jag gick vid en fotbollsplan blev jag jagad av en geting så jag sprang en bra bit.
I centrum träffade jag emma och sosso så vi pratade och sen gick jag hem.

I mina hörlurar spelas denhär låten flera gånger om!


Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0