Tillbaka

Nu har jag städat, köpt hem cola, och snacks till storebrorsan.
Han gav mig pengar så gled jag iväg, när jag kom hem fick jag hälften av det som jag fick från början. Wohooooo!
Jag åt en glass och satt och pratade med dem två. Sen gick jag och la mig framför datan. I min säng som saknar sina sängkläder...
Mamma är och tvättar alla bilar, mmh. snällt! Pappa är och jobbar och kommer väl hem till middagen. Jag vet inte om vi ska äta på grillen idag, grekiskakolgrillsbaren! hoppas!
Jag har städat lite i mitt rum, drog ut alla sängkläder på vädring, tog upp allt som låg på golvet, dammsög och plockade ihop ytterst lite på skrivbordet! Mamma får hjälpa mig sen.
Alla mina kläder ligger brevid min tvättkorg, eeh? ja!
Nej nu ska jag göra om i kodmallarna ännu en gång! Vi hörs senare. I love yooooooooooooooou!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0