Träning

Synd att jag missade mina två träningar idag, eller jag vet inte om den första bara var prat, någon som vet?
Jag hade riktigt tränings sug. Skulle prova lite nya saker som jag har legat och tänk på. Men på tisdag måste jag träna, måste!
Ska iallafall gå till skolan imorgon, har bara tre lektioner. Men ska inte vara med på idrotten, så det blir två lektioner för min del. Bra!
Sen är det helg, har inget och se fram imot ändå. Tråkigt!

Jag måste hitta på något, har ju gjort allt jag hade planerat idag. Har lust och ta en promenad, men det är nog inte bra att gå ut nu, kanske blir mer sjuk.. Och det vill jag inte!

Ska nog glo igenom min garderob nu, få se om jag hittar något och ha på mig imorgon! Få se nu...

Kommentarer
Postat av: cissi

det var bara prat <3

2008-08-28 @ 19:48:44
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0