Update

Änglar, nu har jag duschat. En låååång dusch, haha.
Och nu käkar jag müsli, för varje tugga man tar så blir man bara torrare i munnen, det var inte änns gott! Och det växer i munnen också. Blir mer och mer, haha. oj inte bra.

Sen måste jag säga att jag stör mig på folk som vill verkligen prata på msn, så svarar man inte på ett "hej" för orkar inte prata.. så skickar den "hallå?" och massa vibbar, en kille från katrineholm (dem från laget vet nog vem det är) håller på, blir så trött!

Nej, ska smsa den snygga killen nu, uh! Och sen ska jag tvinga i mig den äckliga müslin! blä, puss!

Kommentarer
Postat av: cissi

spela med oss då haha, :)

2008-08-12 @ 19:59:03
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0