You and i


Det var inte många i skolan idag, eller alla är typ sjuka. I klassen var vi inte många. Ska inte klaga, men iallfall. Jag är också sjuk. Men klarar av och gå till skolan. Men om det blir för jobbigt stannar jag hemma. " Tänk på betygen " säger mamma, jag säger " Missa en eller två dagar skadar inte " Vi har två helt olika inställningar på livet.
Jag vaknade på fel sida idag, så det blev hel knas i skolan. Men tur att vi har våran lilla ängel natalie rolin som skrattar så hon gråter..., och spottar för den delen. Haha!
Imorgon om jag går till skolan vill säga, ska jag satsa hårt!! Måste somna i tid ikväll då.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0