2008

Sammanfattning av 2008!

Januari : Började umgås jättemycket med Carro. Blev jättebra kompis med henne och var med henne nästan varje dag. Det hände inte så jättemycket. Mådde dåligt ett tag efter att har blivit sårad av en vän.. Men jag var stark och lyckades hålla mig uppe tills jag mådde bra igen.

Februari : Det var knas i början av månaden mellan mig och en vän. Det hände lite saker som inte skulle ha hänt och ja.. Det gav konsikvenser, fast inte förän i Mars. Åkte upp till Mormor och Morfar med Isabelle. Hade übermysigt där uppe! Min pappa fanns där för mig mest av alla när det blev knas med min vän som ni läste tidigare. Blev jättesjuk ett tag och tappade rösten. Var med när min kusin hade sin första fylla och spydde ner sin säng. Hah! Jag och Carro cyklade aslångt en kväll.

Mars : Åkte till Märsta med Johanna. Åkte till Kungsberget med Emma. Blev på g med Jocke. Haha! Blev kompis med Josefine igen. Åkte till Romme med skolan och hade askul med Carro. Simon och jag blev vänner. Vi fick känslor för varandra och jag började hänga i Vallentuna. Färgade mitt hår brunt.

April : Lärde känna Adde. Min älskade plattång gick sönder (Ja, alla måste veta det!) Bråkade med två som står mig jättenära. Kollade på huddinge´s smfinal. Blev jagad av polisen när vi åkte moppe. Jag åkte utan hjälm. Satt bakvänt. Men vi lyckades komma ifrån dem.

Maj : Att jag var med Josefine jättemycket. Och att jag var med Carro också. Jag blev vän med Filip igen. Det var varmt. Jag lärde känna Marcus, Oscar och Oskar. Jag hade jävligt kul i skolan. Tina kom hem från Island. Jag fick min laptop. Jag hade vattenkrig med många(!). Var på Skansen. Jag åkte mycket moppe. Jag hade bruna ben (Eller hur Jossan? ;) Kolla bilden..). Carro sov ute och vi pratade i telefon hela natten. Orre och Nicke? ;). Jag satsade helt plötsligt jätte mycket på skolan. Var på Gröna Lund. Kom nära min bror. Spelade fotboll med Jessica i Myrängen :$.

Juni : Åkte upp till Ljusdal i början på sommarlovet. Min kusin gifte sig. Hängde i Snättringe med Jessica och hade otroligt kul. Gick på sommarskola i två dagar. Gled runt med Josefine. Åkte till Tystberga med Isabelle. Sommarjobbade med Isabelle. Blev jättebra kompis med Tobbe! Hängde ganska mycket med Angelica i Snättringe. Det blev bråk mellan mig och min dåvarande pojkvän. Det tog slut mellan han och mig i slutet av Juni och början av Juli. En nära vän till mig var otrogen samma kväll som min dåvarande pojkvän var det också. Var på första sommarlovsträningen med Jessica, vilket blev misslyckat för vi sprang vilse!

Juli : Jag och Jessica cyklade till ikea och åt! (HAHA!) Jag och Jim började umgås jättemycket. Min bror fyllde år. Jag åkte till Åland och träffade Simon. Åkte på semeter med mamma och pappa i två veckor. Var på kolmården en gång till. Jim sjöng i centrum hur mycket han älskar mig! (haha!) Jag färgade håret blond igen.

Augusti : Klippte av mitt hår. Blev jättebra vän med Matte. Åkte till Bella i Järna. Var med på Innebandyskolan igen. Fick upp ögonen för en Marcus.. Fick mer problem med min sjukdom. Var på the voice. Träffade Simon. Blev jättebra vän med Kai. Men det höll inte länge alls.

September : Spelade Sköndalscupen. Blev tillsammans med Simon. Spelade sm. Kom jättenära Bella igen. Det tog slut mellan mig och Simon. Seriematcherna drog igång. Blev bra kompis med Robin igen. Jag och Angelica skrattade åt en kille på gymnasiumet. 

Oktober : Jag sa upp min vänskap med en killkompis. Var bra vän men Jonas. Pappa blev sjuk och inlagt på sjukhus. Jag blev vän med Pontus. Jag och Bella började lyssna på Julmusik redan på höstlovet. En vän till mig sårade mig så djupt. Jag och Bella hade askul hemma hos henne när hon hade hela lägenheten för sig själv!

November : Skolan började gå bättre. Jag var sjuk nästan hela hösten. Förskyld. Och därför blev det knas och massa hoppningar med innebandyn. Även massor av strul. Jag och Angelica blev förföljda av några killar som ville ha vårat nummer. Vi langade värsta fula dissen. Oscis och Linis träffades för första gången!

December : Jag och Pontus blev tillsammans. Det blev jättemycket skit för mig i början men jag klarade mig igenom det. Jag slog Angelica på läppen! (Haha!) Jag fyllde år. Denna månad var jättestressig. Min mobil gick sönder. Jag fick en systemkamera. Det var en bra jul. Ja, och idag. Då är det nyårsafton och det är jättemysigt. GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

Det var kul i kungsberget (: <3

2008-12-31 @ 20:32:47
URL: http://eemmasliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det var det! :)<3

2009-01-01 @ 16:07:33
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad var det för sjukdom om man får fråga =/?

2009-01-02 @ 01:29:23
Postat av: Lina

Blir lite trött på att du var anonym och frågade.. Men det är en ledsjukdom. Relatism heter den.

2009-01-02 @ 17:21:18
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0