Brist på roligheter.

Är du handikappad? Nej  Är du fet? Nej  Är du smal? Nej  Är du rolig? Bror ju på. Idag är jag inte rolig.   Är du sjuk? Yepp   Är du törstig? Japp  Är du 15 år? Nej  Är du fattig? Nej. Är du smart? Ärligt talat, nej  Är du shoppingsugen? Som fan!  Är du saknad av någon? Vet väl inte jag.  Skulle du vilja vara längre? Skojar du eller? Klart som fan jag vill  Skulle du vilja väga mer? Nej fyfan!  Kan du vifta på öronen? Vet inte. Kan du slicka dig på näsan? Kan någon änns det?   Kan du sätta ögonen i kors? Yes!  Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jag kan, men jag gör det helst inte.  Kan du vara på en fest utan att dricka? Ja  Kan dina vänner lita på dig? Ja  Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Ja.
Pierca tungan elr näsan? Tungan om jag måste välja.  Vara seriös eller rolig? Rolig Brinna upp eller drunkna? Drunkna  Umgås med dina fiender eller föräldrar? Måste jag välja? ...  Tycker du om någon just nu? Yes Sol eller måne? Sun! Vinter eller höst? Våren är mys Soligt eller regnigt? Soligt! Är du uttråkad? Varför skulle jag annars göra det här? Hur mycket är klockan just nu? 14.03  Vart vill du bo? Absolut inte i Sverige.Vad gillar du? Dig. Vill du gifta dig?Visst Är du kär? Ja!  Favoritårstid? Sommar/ Vinter 
Har du under de senaste 24 timmarna...  Kysst någon? Japp  Blivit kramad? Japp Saknat någon? Jo


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0