Clumsy

Jag vet inte vad som är bra med mig, varför du kämpar på och vill vara med mig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

För du är den snällaste personen jag känner. Du har bra humor och får alla och skratta. Du är så givmild mot alla, men du kan ändå säga nej och bli riktigt arg. Du är stark och hjälper alltid andra före dig själv. Du är lite smådum och det skrattar alla åt bara. Du lyser upp din närvaro med ditt blondahår och ditt vita leende. Jag älskar dig min Lina Marie Hallqvist!

2008-12-05 @ 14:49:59
Postat av: oscar the king

du säger att jag är den sista du vill kyssa men alla vet att man spar den bästa till sist hahahahha

2008-12-05 @ 14:52:20
Postat av: My life...

Du skickade din bloggadress nyss, du vet vem jag är (^.^) Tänkte bara hälsa till Pontus, ta vara på Lina. För hon är en fin tjej! Och hon kanske tröttnar på dig snart.. Vem vet?.. Så ta hand om henne!

2008-12-05 @ 14:56:24
Postat av: Lina

Sandra: Jag älskar dig min kära Sandra. Du är helt otroligt. Du fick mig på bra humor. I loooooove you.

oscar the king: Du är onormal..

My life...: Jag vet vem du är, och säg inte att jag tröttnar på Pontus. För det kommer jag inte göra.

2008-12-05 @ 14:58:45
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: bt :)

hjärtat allt är bra med dig förutom när du är sur :P

pontus och du är så fina tillsammans ,

du och jag lina hand i hand . kommer ihåg förut då vi var systrar xd <3

jag älskardej underbara lina hallqvist `vildaåsna!`

iiiååååååh! :)

2008-12-05 @ 16:18:38
Postat av: Jim

Behöver inte säga något, du vet redan.

Du är världens bästa Lina.

2008-12-05 @ 20:57:52



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0