Dålig update

Förlåt för jag inte har bloggat. Men har varit med Carro :* hela dagen och igår kväll.
Det började med att vi träffades och gick och åt på gp. Efter det tog vi en promenad till myrängen där vi tog bussen till stuvsta. Från stuvsta gick vi en liten bit och tog 710an till Sörskogen. Där väntade vi på bussen ner till centrum igen. Medans vi väntade där kom en katt och typ började jama(?) Men vi sprang på bussen då så. Hah! Sen skulle vi upp till Shell men dem hade stängt så där träffade vi Angelica, Sofia och Daniel. Vi stog och prata lite tills jag och Carro gick vidare. Mot Time. Där köpte vi lite godis bara. Sen gick vi hem. Hemma hos mig flummade vi hela kvällen/natten. Halv sex somnade jag, och Carro lite innan. Sen imorse när vi skulle upp. Halv tio! Vi kom upp och jag fixade mig. Sen tog vi pendeln som gick 10.02. När vi kom till Årsta så tog vi tvärbanan hem till henne. Hemma hos henne fixade hon sig bara sen tog vi tvärbanan till Liljeholmen och bytte till tunnelbanan till Skärholmen. Där gick vi runt några timmar. Hon köpte tre söta tröjor. Och jag köpte bara två mascaror. Sen tog vi bussen hem. Men då tappade Carro sin mobil. Så vi åkte runt i minst två timmar och letade. Men hittade inte den.. :( När vi kom hem till mig igen så skrattade vi som vanligt och bara tog det lugnt innan hon åkte hem. När hon hade åkt hem träffade jag min älskling.

Det blev nog ett ganska långt inlägg. Förlåt om jag inte har skrivit. Men jag har varit ganska upptagen med annat kanske ni har sett.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0