En dag kvar.

Godmorgon!
Jag vaknade för en timme ungefär. Då min mamma började baka tills imorgon.Tjihu!
Jag ligger fortfarande i sängen, men ska strax upp och hoppa. Ska möta Bella kvart i två. Så jag måste börja fixa mig snart. Inte för det tar överdrivet lång tid. Men jag vill inte stressa!
Ikväll ska nog Bella sova hos mig. Och när jag vaknar imorgon är det min födelsedag. Coolt! Det känns inte som det. Men det är bra.
På fredag slutar jag skolan. Och på tisdag ska vi in till stan på julmarknad med skolan. Mys! Vi gjorde det förra året också.

Nej, måste börja göra mig iordning! Puss.

En gång ett övergångsställe. Alltid ett övergångsställe. Eller hur var det Jim?


Kommentarer
Postat av: Jim

Precis så är det! hihi

2008-12-14 @ 15:21:36
Postat av: Lina

Jim: Hihi, underbart!

2008-12-14 @ 16:45:07
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0