En knasig fredag.

Nu har jag duschat. Inpackning till håret gjorde susen. Ska färga det ikväll också. Utväxten ska bort!
Idag hade jag bara en lektion, slöjd. Ansträngande? - Nej.
Sen gick jag och Angelica till gymnasiumet. Angelica åt och jag drack julmust och åt pepparkakor som vi fick. Sen gick vi till Huddingehallen. Men jag gick och mötte mina söta kusiner och Alexander. Dem skulle ha simning i Huddingehallen så jag stog och prata med dem. Sen kramade jag dem hejdå och gick till Tomtberga. Där det var lucia. Attans vad jag skratta! Sen sprang jag till bussen och åkte hem. Var hemma i max tio minuter innan jag gick till Isabelle. Vi gick och åt. Och efter det gick jag hem, till duschen!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0