:)

Bella kallar mig mobboffer för jag retas lite. Hihi.

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

hahah du ville inte att han skulle slit ut sig va ? ;D

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

hihii , slit? :-O

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

vad fan är slit ? xd

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

slita *

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

åååååh .x'd

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

HAHAHAHAHAHA jaha xddddd

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

hhahahhahahah

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

ett a hit och dit x'd

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

Hej jg heter Isbelle och Min bäst vän heter Lin

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHH

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FN VD KUL

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

AHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAH sluta !!!!!!!!!! x'd

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

ETT A HIT OCH DIT !:D

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

hahahahhahhhh !

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

MN KN JU INTE ÄNNS GÖR EN ÄNGEL !!!!! ()

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

hahahahahahha men lägg av (A)

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

:D

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

:S

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

:D *

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

()

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

Sk vi träffs ikväll ändå?

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

:)

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

Eller du knske sk lär dig tt nvänd "a"

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

? :)

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

hahahahahhhaha !

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

v'nta lite skriver blogg

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

Svr på frågn !

isabelle ; bbarabella.blogg.se säger:

hahahha asså mobboffer ! :D

' liina - 1/12-2008 (L) säger:

HHHHHHHHHHHHH :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0