F

När jag lutar mig mot kanten. Känner att jag snart kommer falla. Då säger du att vi kan prata om allt. När livet känns ostadigt håller du om mig och säger att jag är stark. Men nu när jag som mest behöver dig, då finns du inte för mig. Då svarar du inte när jag ringer. Utan dig känns det som mitt liv kommer rasa ihop. Hoppas du kommer tillbaka till mig snart. Jag saknar dig varje dag. Jag försöker förklara för dig att du är saknad. Jag hoppas du har det bra. Hoppas du vet att jag älskar dig, och alla stunder vi delar.
Jag lovar att alltid hjälpa dig, jag lovar att alltid vara den ärliga tjejen. Jag kommer alltid att ställa upp. Jag kommer alltid vara vid din sida när livet känns jobbigt. Jag vill fortfarande vara din vän. Fortfarande känna mig som din lillasyster. Men det känns som tiderna är över. Du är och förblir min förebild. Jag minns varje gång vi skrattade åt våran låt. Men det är inte samma sak utan dig längre. Sedan du stack här ifrån har inget varit bra. Du var min andra halva. Du var som min egna storebror. Du var den enda jag kunde berätta varenda sak för. Du fanns för mig då jag hade det som svårast. Du fick tillbaka min livslust. Men du förändrades. Du blev en annan person. Jag saknar allt med dig. Jag saknar allt. Jag kan faktiskt inte neka det. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

:'( ring mig nu om du är ledsen gumman! <3

2008-12-22 @ 02:01:20
Postat av: Lina

<3

2008-12-22 @ 15:50:29
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0