Fine.

Nu är jag på bättre humör. Jag gick och mötte Bella. Så vi gick och köpte julklapp till min mamma. Hihi, sen gick Bella och köpte min julklapp. Vi gick hem till henne. Bytte varandras julklappar. Av mig fick hon världens gosigaste kofta. Och av henne fick jag ett par leopardstrumpbyxor, två par gråa strumpbyxor och ett bar urgulliga string. Hih. tack bästis! Sen kom Kaii ner och gjorde oss sällskap. Jag blev på värsta flummhumöret och låg typ och skratta. Och efter det tog jag och Bella en promenad, och avslutade den med mat från gp med Linda.

Nu ska jag bara ta det lugnt eftersom jag har världens mensvärk. Så jag ska nog ställa mig i duschen och värma mig. Sen krypa ner under täcket. Bra att jag är sjuk också. Haha! Köpte ett par chinos och en astuff tröja idag. Ni får se sen, puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0