Födelsedag!

Hih, hej på er!
Jag fyller år idag, som ni kanske såg på Jim´s inlägg. Vet ni hur glad jag blev när jag såg det nyss? Hoppade nästan upp från stolen.
Imorse väckte mamma mig och Bella. Jag fick några paket. En systemkamera. En ny väska. Och ett par tights. Sen lite andra saker. Pengar av mormor och morfar. Tack så mycket!
Jag har redan varit i skolan. Vi hade hemkunskap. Fast vi skulle bara städa ur skåpen och sen kollade vi på film. Jag och Jessica hade ungefär en halv liter såpa i en halv liter´s vatten skål typ. Och det bubblade som fan. Hihi. Busungar vi är!

Nu ska jag lyssna vidare på Beautiful Day med U2 sen pilla lite på systemkameran! Lycka.
I love you! Grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: tamali

GRATTIS (:

2008-12-15 @ 19:08:14
URL: http://tamali.blogg.se/
Postat av: malin

GRATTIS :)

2008-12-15 @ 19:35:10
URL: http://mlins.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0