Going wrong!

Vet ni? Jag ska städa mitt rum som är fyllt av skolböcker nu. Sen ska jag plugga, och efter det har jag hela dagen/kvällen fri. Fast kan inte vara uppe länge ikväll, för jag har två matcher imorgon. Och en på söndag. Men imorgon är det samling 10.30 utanför Tomtberga om jag uppfattade det rätt. Och sen är det hem en snabbis. Sen ska jag dra iväg till Nynäshamn och spela juniormatch. Kommer hem vid halv åtta på kvällen kanske. Då blir det bara dusch, fixa mig sen ut. Sen dagen efter ska jag upp klockan sex. Samling halv nio i Haninge(?). Usch. Som sakt. Jag fick spela match trottsallt! Fast jag ska känna efter på våran match (94amatchen) imorgon. Sen om jag känner mig seg och allt. Är det ingen idé att jag följer med till Nynäshamn. För har ingen större lust och sitta på bänken heller.

Tack till Pontus Gustafsson och Fredrick Junior som visade sitt stöd idag. Jag tycker om er grabbar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0