Hallelujah

Godmorgon på er.
Jag vaknade för en halvtimme sen, och på ett bättre humör än inatt. Mina närmsta förstår tror jag. Men iallafall, idag ska jag kanske köpa julklappar med Isabelle. Jul om två dagar och jag har inte köpt en enda julklapp. Jag är ute i tid som vanligt! Jag vet inte riktigt vilka jag ska köpa till heller, och inte. Det här blir svårt.. En till anledning varför jag börjar inte tycka om julen! Jag har noll julstämming, kul! Fast jag vet att iår blir det roligare än förra året iallafall. Hihi! För nu är alla på pappas sida samlade på en och samma plats. Och det är så mycket roligare när Tommy och Christer är med. För då har jag iallafall någon rolig och prata med. Hihi! Elak jag låter.. :p

Nej, nu måste jag börja göra mig iordning. Pusskalas!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0