Här finns ingenting att klaga på.

Jag har varit i Högdalen vid sex till åtta idag. Jag, Angelica och Natalie åkte dit. Dem skulle träna. Så jag satt och prata med Marcus i min klass hela tiden. Killen som har samma humor som mig.
Sen åkte vi hem och jag gick och åt. På några minuter tröck jag i mig en hel (nästan) kycklingsallad. Sen gick jag hem till mig där Bella väntade. Jag och Bella tog det lugnt och sen gick vi ut. Vi gick till Shell där jag köpte två redbull och en isglass. Sen gick vi hem till henne. På vägen börja två killar i 18års åldern prata med mig.

Kille 1: Hej! Jag bor i Solna.
Jag: Jaha..
Kille 1: Ja, jag känner igen dig. Bor du där?
Jag: Haha, nej?
Kille 1: Men jag har sett dig förut?
*Innan jag hinner och svara*
Kille 1: Jag har sett dig där. Kommer du ifrån Solna?
Jag: Ehhh-hee..
Kille 2: Nej! Du kommer ifrån Norrköping, där jag också kommer ifrån!
Jag: Precis.

Sen fortsatte dem och prata med mig men jag och Bella fortsatte. Haha.
Bella ska sova här inatt och vi sitter i min säng med en varsin laptop. Vi hörs senare.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0