Helg

Underbar helg.
Skön. Lugn. Innebandy. Vänner. Älskling. Skratt. Trötthet. Kyla. Saknad. Stressig. Illamående. Avundsjuka. Vinst. Förlust.

I 94serien vann vi med 9-0. Lycka! Sen idag spelade jag juniormatch idag. Säger inte vad det blev för dem var grymma mot oss 94,95 och 96or. Men vi spelade bra. Och jag spelade forward för första gången sen förra säsongen. Det gick helt åt helvete. Men jag är glad ändå.
Idag kollade jag på A-lagsmatch med min älskling. Han var sarjvakt. Sen gick vi hem, på 1,5 timme tror jag. Snabba vi är! Snart ska jag klä på mig kläder och sätta upp mitt nyduschade hår och gå till tåget och möta Bella. Som är på Odenplan nu.
Vi hörs ikväll om jag inte hinner somna!
 - Bomfalleralla

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0