Im in love.

Jag mådde dåligt. Fysiskt. Fick rysningar längst ryggraden. Mådde illa. Höll på att spy. Men jag somnade till. Vaknade efter en timme. Och mådde bra! Pratade lite med Älski. Jag ligger fortfaranade i sängen. Orkar inte röra mig. Är helt död. Men kan inte sova för mycket. För då kommer jag ligga uppe inatt och bara stirra i taket. Har ingen större lust med det. Men jag måste göra av med energi på något sätt. Kanske går ut och går. Kanske inte. Jo. Jag ska ut och gå med Jim. Mys! När jag kommer hem sen ska jag nog kolla på film. Vad vet jag?

... Borde kanske göra klart någon SO grej vi har i skolan. Men jag tror jag glömde pappret på bordet i skolan. Så typiskt! Men det tillhör väl.
Nu ska jag ut, eller snart! Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0