Im sorry..

Jag har aldrig gråtit så här mycket som jag har gjort den här två dagarna. Om jag har inte gråtit utombords, då har jag gråtit inombords.
Jag går runt och tänker hela tiden. Tänker på att jag håller på och inte vara mig själv. Tack till mina underbara vänner och pojkvän som stöttar mig. Även om ni gör det omedvetet ibland, så att bara veta att ni är där för mig gör mig lycklig. Skolan pressar mig, men jag har fått undan lite skit. Men har fortfarande kvar massor. Både Bella och Jim har erbjudit sig att hjälpa mig. Tack mina änglar! Tack min familj som alltid finns där även om jag inte alltid finns där för er. Förlåt för jag gör er missnöjda med min insatts. Förlåt om jag går och oroar mig. Förlåt om jag gråter. Förlåt mamma och pappa om erat yngsta barn ligger och gråter och säger att hon inte orkar mer. Och pappa, mest av allt nu vill jag att du ska bli helt frisk. Mamma, pappa och Jimmie. Min familj, ni har en av dem största platserna i mitt hjärta. Utan er fungerar jag inte.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0