Jag behöver dig.

Varje gång du säger hejdå och går ifrån mig. Så känns det som att göra ett magplask över en spikmatta. Det gör ont i min mage. Det känns som knivar i magen.
Jag behöver din närhet hela tiden. Din värme. Jag måste höra din röst, annars blir jag deprimerad.
Varje gång jag ser dig. Så känns det som att någon kittlar mig. Jag blir pirrig. Kär. När du håller om mig så blir jag varm. När du lägger dina händer på min kropp så täcker det en yta som lever för just det du ger mig, kärlek och lycka. Om jag skulle skriva ner dina vackra ord skulle jag kunna fylla mina väggar i mitt rum. Med endast ord. Och när jag kommer in i mitt rum och ser dem skulle jag bli påmind om vilken underbar människa du är.

Tro det eller ej, men jag älskar dig.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0