Jag kan bara vara besviken på mig själv..

Jag tänker inte som alla andra lägga upp mina betyg här på bloggen. Mina betyg var inte bra. Men jag kan inte skylla på någon annan än mig. Och det var jag som gjorde själv så jag fick dem betygen. Det finns ingen ursäkt heller. Men jag har lärt mig att jag inte ska deppa ihop för att jag inte fick dem betygen som jag ska gå ut med i nian. För om jag deppar ihop nu kommer jag aldrig lyckas skrapa ihop bra betyg. Så nästa termin ska jag börja på en ny start. Jag ska börja terminen att plugga. Jag ska inte komma efter det första jag gör. Utan jag ska verkligen hänga med. Lämna mobilen i skåpet. (Som vi beslutade på utveckligssamtalet) Jag ska fokusera på skolan och inget annat. Hur svårt det än kommer att bli, ska jag lyckas. För inatt satte jag upp mål för nästa termin. Därför kommer jag att lyckas.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0