Jag vill inte prata längre.

Jimmie och Alexander kom hem. Dem satt och skoja med mig. Haha, sen kallade dem mig diva och massa shit. Maha, när jag kom tillbaka till datan såg jag att Carro hade skrivit. Så nu sitter hon på tåget och är påväg till mig. Det var jättejätte länge sen jag såg och träffade henne. Så det ska bli kul eftersom vi har bråkat sen i Augusti. Om en liten skit sak som blev större. ;P med sånt hör väl till det också. Jag har ingen aning om vad vi ska jag göra, men vi brukar skoja till det. Så, jag skriver när jag kommer hem senare ikväll. Puss på er och ha en bra Fredag. (Har trott att det har varit Torsdag idag :$)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gosh jag trodde det var söndag idag!

Beror väl på att mamma talade om för mig att det var röd dag idag. Jag kopplar röda dagar direkt till söndagar.



God jul i efterskott!

2008-12-26 @ 23:08:09
URL: http://lindadahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

en liten pinsam fråga bara .. :$ .. men .. hur ser ditt rum ut ? :$ svara gärna i ett inlägg men bara om du vill (a)

2008-12-27 @ 19:33:38
Postat av: Anonym

Hallå!? Slutat blogga helt eller?

2008-12-27 @ 20:01:40
Postat av: Lina

Linda: Haha, jag har varit helt borta med dagarna nu. Alla dagar känns som Söndagar! Haha. Take care sötnos! <3

Anonym: Skriver om det ikväll om jag orkar. Annars imorgon! :) Kul och unik fråga!

Anonym: Nej, bara har haft lite mycket..

2008-12-27 @ 20:23:06
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0