Jimjimjim!

Detta inlägg är bara till Jim! Ni andra får inte läsa. (Även fast jag vet att ni kommer göra det, för jag är smart!!)
Jim. Vad blir om man håller en penna över huvudet? (a) Och majs, det är najs :$

azzzååå dwet eer swååå snwällt avh diwgh atth lånnawwwh uwt diwn fjääällrävewnh , ! <3333
Och kommer du ihåg Claes? Eller apan? Kommer du ihåg våra underbara promenader? När vi missade bussen? Eller när jag lurade dig så vi fick gå i nästan två timmar extra? Eller när vi förföljde den dära killen? Hah! Eller när vi gick balansgång på vägstrecken? Eller när alla gånger vi åt på donken och du mobbade mina tuggor! Och när jag stod på händer vid storängshallen. Eller när jag åkte runt på en tandborste! Eller när vi åt plopp? Och satt på vägen. När vi mobbade bussen som var tvungen och backa tillbaka. Eller när vi gungade? Och jag åt blåbär. Eller när jag åt glass från donken med bilar som du och Robin kasta stenar i. Och när ni två skrek "Lina vi älskar dig" i centrum så alla hörde.

Alla skratt med dig, alla minnen med dig. Dem är oförglömninga. Du är så mycket för mig. Jim Eklund. Min bästevän. Min livsglöd. Mitt allt. Jag älskar dig så otroligt mycket.


Kommentarer
Postat av: Jim

Så mycket minnen, så mycket mer det finns att berätta, Dag och natt tänker jag på dig, du är min själ min andra halva. Min bästavän. Utan dig är jag ingenting, med dig är jag allt. Du och jag mot världen Lina. Du vet redan att jag älskar dig så otroligt mycket, du gör mitt liv värt att leva.

2008-12-25 @ 00:41:02
Postat av: Lina

Lämna mig aldrig igen.

2008-12-26 @ 13:13:49
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0