Lördagsmys.

Hej på er.
Idag har det varit så slappt det bara kan bli. Men det har varit nice. För jag är hes, och hostar.
Men iallafall. Jag gick upp till tomtberga. Satte mig vid Oscar, Marcus och några andra. Men dem skulle dra sen så jag gick och satte mig vid Jocke och Jonas. Vi satt och kollade på Älsklingens match. Jag skrattade åt Jonas dåliga humor. Sen lyssnade vi på musik typ. När Pontus match var slut gick han och jag mot honom, jag skulle bara följa med honom en bit. Vi stog bara och kramade om varandra hur länge som helst, frös gjorde vi också! Sen gick han hem och jag till tomtberga och typ spelade lite för det var uppehåll mellan matcherna. Sen smsar Pontus att han var utelåst, han hade glömt nycklarna hemma och ingen var hemma. Så vi träffades igen. Då stog vi bara och höll om varandra ett tag. Gud vad kär jag är! Sen kom hans syster hem så han gick hemåt. Jag till tomtberga igen. Men satt bara där ett tag innan Oscar tog mitt busskort, legg, bankomatkort och lite sånt. Då blev jag assur(!) och tog tillbaka det. Sen gick jag hem utan och säga hejdå till någon. Det var droppen för mig. När jag kom hem var det mat. Och nu har jag precis ätit. Hihi, gotti! Tacos. Nu ska jag visa lite kläder för mamma jag önskar mig till min födelsedag om två dagar!

Kommentarer
Postat av: emelie

gud, vad mysigt det verkar lina!

2008-12-13 @ 19:00:27
URL: http://granfeldt.blogg.se/
Postat av: Lina

Emelie: Hihi, det är mysigt! :)

2008-12-13 @ 19:14:52
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0