Love in Siberia

Förlåt för jag inte har bloggat idag. Jag har varit i Högdalen sen åkte jag hem och duschade, sen somnade jag i tre timmar. När jag vaknade igen var klockan sex. Och då åt jag middag.
Nu ligger jag och pratar med Bella. Vi pratar inte om något speciellt. Eller, hon pratar om sin ena hund. Haha. Alice, köttbullarN!
Jag ska inte göra något speciellt ikväll, bara ta det lugnt för jag är jättetrött och är sjuk. Hostar, är hes. Låter som Snopp-i-halsen-Emil!
Imorgon ska jag träffa Bella. Sen måste jag köpa julklappar snart. 4 dagar till jul och inte en ändå julklapp är köpt! Bra kämpat
Nej, nu ska jag ställa in glassen jag har ätit. Kissies.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0