Mamma

Tack mamma för att du försöker lösa alla mina problem. Tack för att du hindrar mig från att falla. Det var du som hjälpte mig att klättra upp från botten. Du såg när jag föll men du såg också när jag kom upp. Det finns så mycket jag vill säga till dig. Du får mig att inte falla tillbaka till skiten. Förlåt för att jag inte alltid är den snällaste mot dig. Men du ska veta att jag älskar dig så himla mycket. Jag kan inte beskriva det med ord. Jag är tacksam att du fanns där för mig lika mycket som jag fanns för dig när det var svårt. Det var du som torkade mina tårar på kvällen. Det var jag som fick krama om dig och säga att allt kommer att bli bra igen. Det är dina ord jag tar åt mig av. När du säger: Du är den starka i familjen. Jag beundrar dig. Det är då jag tar åt mig. Nu ska jag satsa på skolan för vår skull. För min skull. För att bevisa för dig att jag kan klara mig själv. Jag vet att det kommer vara svårt för mig. Jag vet att jag inte kommer klara det, så kommer du att falla. Men det är då jag ska visa dig hur man ska ta sig upp. Förlåt om jag bara skakar på huvudet när du säger att när du vill se mig som mest det är då jag knappt vid liv. Tack för att du hittade mig förut, det är tack vare dig jag är vid liv nu. Det är tack vare dig jag lever. Jag älskar dig. Min mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla vackert!

2008-12-29 @ 02:08:33



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0