Morgon.

Godmorgongodmorgon!
Vaknade bara för ett litet tag sedan. Min katt sprang runt och mjauade så jag fick gå upp och kolla vad han höll på med. Men han sprang bara iväg och fortsatte mjaua. Jag tog min iPod och la mig under täcket. Då hör jag hur ytterdörren slås igen. Säkert mamma tänkte jag och gick upp. Mjo det var det. Jimmie kom ut från sitt rum igen och jag började tjata om att jag ville ha en ny jacka. Pappa sa att vi får kolla på det idag. Jimmie sa att inte behöver någon för att jag är lika ful ändå och mamma höll med pappa. Men jag och Jimmie började skrika på varandra och det sluta med att jag sprang in på mitt rum och slängde igen dörren. Jag tog upp datan och mamma kom in. "Plocka ihop tvätten. Ska tvätta klockan fyra!" Jag svarade "Men allt ligger ju redan på golvet, ta det där ifrån!" 

Mja, det är faktiskt så min morgon har sett ut. Nu ska jag försöka ta det lugnt. Har busont i min rygg sen igår. Puss!


Kommentarer
Postat av: Oscar

Lär känna Lina!

Hon är bortskämd, och får nästan alltid som hon vill.

Hon har världens roligaste humor. Hon skrattar åt allt, nästan. Och hon har ett härligt skratt!

Hon gråter väldigt lätt, och är väldigt känslig. Hon är rädd att förlora sina vänner och närmaste. Hon vill inte vara utan sina nära och kära därför försöker hon förklara så gott som det går hur mycket dem betyder för henne, men hon får nästan aldrig något tillbaka. Och det tar på henne..

Hon älskar musik. Och att träna innebandy.

Innan hon somnar och om man drar ett skämt kan hon skratta hur länge som helst. Eftersom när hon är trött så har hon vääääldigt dålig humor!

När hon säger att hon älskar någon, som menar hon verkligen det. För det säger hon inte till alla. Utan bara dem hon håller kärt.

Hon har svårt och lita på folk.

Hon älskar sin mammas pannkakor, även om hon säger att dem inte är goda!

Hon är beroende av cola! Och hon säger att hon är nykterist, även om dem flesta vet att hon inte är det.

Hon har haft sönder tre speglar hemma hos mig, två av dem har jag varit anledningen! Tredje gången var för att jag puttade henne in i en spegel.

Hon hatar och såra folk.

Hon älskar och ha mjölkrig, då hon alltid vinner med att göra fjortisstreck på allas kinder!

Varje gång hon gör mackor så smular dem sönder. Vilket stör henne.

Hon älskar sin pojkvän Pontus så otroligt mycket!

2008-12-29 @ 16:03:55
Postat av: Lina

Oscar vilken tur att du ger ut onödigfakta. Haha! Shit alltså. (:

2008-12-29 @ 17:47:23
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: lillap

oscar jao du glömde och säga att lina är största snobben som finns fyfan asso

2008-12-29 @ 18:10:03
Postat av: Lina

Moget, mooooget! Thihi. I miss you! :(

2008-12-29 @ 22:19:55
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: lillap!

saknar dig också min snobb :( du svek oss

2008-12-29 @ 22:43:19
Postat av: Lina

Jag svek inte alls er! :(

2009-01-01 @ 16:09:22
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0