Never die.

Hej på er.
Äntligen lov säger jag bara! Idag så var det sista dagen. Vi åt våra pepparkakshus. Jag och Rolin slog sönder vårat. Men jag tror att jag var sekunden före. Haha. Sen var det lunch. Jag och natta åt inte så mycket utan gick till uppehållsrummet och ägde sönder på något skit. Haha, skratt blev det. Efter det fick vi våra betyg och vi gick hem.

Min mobil har gått sönder också. Men jag har en annan, gammal och ful. Men det får räcka nu när min andra bebis gick sönder :( Sånt som händer när jag är försiktig! Ni som känner mig..
Nej, nu ska jag gå och deppa lite. Över mina underbara betyg. Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0