Say goodbye

Hej på er!
Nu är fredagen här och jag börjar snart. Fast slutar ju elva idag så det är bara två lektioner. Slöjd och Idrott. Inga problem direkt. Igår tränade inte jag. Utan jag var bara där med Bella. Sen gick vi och käka. Och efter det kollade vi på match. Huddinge - Farsta. Huddinge vann med 3-2 i think.. Och jag skrek som en hamster två gånger. Hehe..
När jag kom hem låg jag och prata med Pontus i telefon tills han somnade, då låg jag uppe och tänkte ett tag innan jag kunde somna.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, vill träffa Pontus. Men jag vet inte vad han vill.. Får se.

Nej, nu måste jag fixa det sista. Ciao!


Det kanske är meningen att man gråter sig till sömns för att kunna le igen.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0