Seg data.

Nu ligger jag bredvid Bella som sover som en stock. Jag ska snart sova jag också. Men håller på och fixa iPoden eftersom min mobil är sönder, och jag kan inte lyssna på musik. Vilket jag måste.
Imorgon (idag) börjar dagen redan vid 10. Då ska vi fixa oss sen ta bussen som går 11.20 till Högdalen. Match. Philip spelar. Kusinerna spelar. Det blir kul. Sen har jag inte en aning om vad jag ska göra. Men jag vet att jag måste träffa älskling någon dag. Det var länge sen jag träffade honom. Torsdags. Men bortsett från det. Eftersom Bella var med. Och ja, det blev flummigt.

Mina ögon är påväg och stängas. Det är jättevarmt i mitt rum. Men orkar inte öppna fönstret. Så jag stänger nog av datan och säger - Godnatt på er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0