Sjuk.

Hej på er.
Vad har jag och berätta? Jag gick till skolan imorse, även om jag hade mått illa/dåligt hela natten. När jag kommer till skolan blev jag påhoppad av överlyckliga Natalie. Sen kollade vi på film. Redan då började jag känna att jag var tvungen och spy. Men ändå kollade jag på filmen. Sen när lektionen var slut var jag tvungen och gå hem. Jag mådde så himla dåligt. När jag kommer in i våran hiss känner jag redan då hur jag var tvungen och kräkas. När jag kommer innanför dörren så springen jag direkt till toaletten och får upp .. ingenting. För jag har inte ätit något sen igår när jag kom hem från skolan. Sen ringer Pontus. Då sitter jag i min säng. Efter fem minuter kanske får jag bara fram: Eh du. Vi smsar istället. Puss. Sen la jag på. Och springer till toaletten, men får fortfarande inte upp någonting.

Nu ligger jag i min säng och gråter för jag mår illa. Mamma kommer hem och tar hand om mig vilken sekund som helst. Jag ska nog sova lite. Och om jag äter något, så får jag säkert inte behålla det ändå. Så jag hoppar det. Hoppas på att jag blir bättre, och ingen träning för mig ikväll. Skulle ha solat med Bella. Det blir inte av det heller. Förlåt gumman. Hoppas du inte blir sur.
Nu ska jag sova, om jag klarar det. Annars blir det en film som slås på. I guess. 

Jag skriver senare när jag börjar känna mig bättre. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kanske gått och dragit på dig vinterkräksjukan? :|

2008-12-02 @ 11:09:08
Postat av: Lina

Anonym: Det hoppas jag verkligen inte!

2008-12-02 @ 15:37:24
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0