Sovmorgon!

Imorgon är det sovmorgon! Börjar 9.50 och samling vid tågen. Då vi ska åka vidare in till stan. Och gå på julmarknad. Mysigt värre!
Nu är klockan bara kvar över tio. Och inte mer. Jag är redan urtrött! Men ska nog gå och lägga mig snart. Även om jag kan vara uppe längre inatt. Men jag behöver min sömn. Eftersom jag sov inte mycket inatt. Haha! Det blev mest smsande och väntade.
Jag kanske skriver imorgon innan jag börjar. Beror helt på om jag försover mig eller inte.. Jag gissar på det förstnämda! Därför ska det bli apskönt med lov! För då kan jag sova. Utan att behöva passa tider. Så ni som vill träffas på lovet. Får nog väcka mig. Hemma hos mig!
Nej, vi hörs imorgon! Puss på er. Och sovgott!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0