Till dom som haft det lika skitigt som jag.

Hej på er.
Sorry för dålig upptatering. Men har sprungit runt hela dagen. Inte gjort något nytta tror jag.
Jag träffade iallafall Bella i centrum och vi gick runt i kanske två timmar. Och bara kolla. Sedan gick jag hem, åt middag. Sedan träffa jag Bella igen. Vi skulle ta en promenad, men då kom vi på att vi kunde hämta hennes löshår som låg i snättringe hemma hos Johanna. Så vi gick från centrum till Snättringe. Ouff! Grymma vi är. När vi kom dit var dem inte hemma. Men vi gick in ändå och satte oss och kolla på Fucking åmål. Efter en halvtimme kom Pontus G inspringades och säger fjortis det första han gör till mig. Tack! Fin vän du är. Sen kom Johanna in också. Vi satt där i minst en timme till och bara tog det lugnt. Sen följde Johanna med oss till centrum igen. Men lilla Armani. Jag och Bella gick och spelade musik hela vägen hem igen. Och typ hoppa runt!

Nu ligger jag här och somnar snart. Är verkligen jättetrött..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0