Vad fan är det för fel på dig?

Hej på er.
Bella kom hem till mig så pluggade vi tillsammans. Men vi tog en paus efter en timme kanske. Och tog en promenad. Då blev vi typ förföljda av en gubbe som var helt sjuk. Usch! Sen träffade vi Pontus. Han och jag stog och prata lite sen gick jag hem. När jag kom hem fortsatte jag och mamma med plugget. Hon hjälpte mig jättemycket. Tack mamma! Nu kan jag koppla av. Gud vad skönt det känns!

Imorgon antar jag att jag ska träffa Bella. Det verkar så iallafall. Haha! Jag kan nog inte plugga så mycket mer. Skulle vara SO arbetet vi håller på med. Det blir väl det eller så tar jag bara det lugnt en dag. Stressar upp mig själv. En hel plugg dag idag. Med massa roligheter också!
Imorgon blir det skolan också! Hihi. Längtar redan efter att lämna in alla arbeten som är klara nu. Nej, nu ska jag ta det lugnt tills jag somnar. Puss på er!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0