Varje dag är svår.

Godmorgon på er. Jag somnade inte förän halv fem inatt. Bra lina. Halv ett vaknar jag av att någon går på mig. Då var det katten som skulle väcka mig. Sen kom mamma in och frågade vart en film var. Jag pekade mot min tv och sen la jag mig under täcket igen. Sen slog det mig, justdet fan! Vart är mobilen? Så började jag leta. Leta,leta och leta. Den var inte nånstans i sängen. Sen kollade jag under alla kuddar. Där låg den. Läste smsen som hade rullat in. Svarade inte på något. Sen försökte jag somna om. Lyckades inte. Jävla katt tänkte jag. Så skrek jag på mamma att jag ville ha frukost. Fem minuter efter kom hon in med frukost. Då fångade jag upp datan som låg på golvet. Idag måste jag städa mitt rum. Fyfan, det ser ut som någon har släppt en bomb här. Fast mamma snodde min samling nyss. Jag hade gjort ett torn av alla colabrukar jag drack inatt. Det var skyhögt. Hah! Ska nog slå på en film som jag kan somna till. Jag orkar inte ha öppna ögon. Usch! Jag bjuder på en puss. Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0