Wherever you are

Hellu.
Nu ligger jag i sängen, under mitt täcke och bara myser. Trött är jag, men annars är det bra.
Kom hem vid sju, åtta ställde jag mig i duschen och nio kom jag ut där ifrån. Snacka om att vara seg. Idag har jag bara tagit det lugnt och sen träffade jag älsklingen. Det hade gått två dagar sen vi sågs och jag saknade/saknar honom jättemycket.
Imorgon ska jag till Skärholmen. Bella ska också dit, fast hon åker från Järna dit. Så ska vi träffas och gå runt. Mellandagsrea, wehu!

Tror jag kommer köpa en hel del onödigt. Men det får gå det också. Har bara massa pressentkort, och min kontanter lägger jag undan. Vet inte riktigt till vad just nu. Men något blir det.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0