allt som jag sa till dig var så äkta.

hallluuu alla geeks ,
är inte ett dugg trött och angelica ligger och läser mina tidningar.
ovanligt ? nej !
juste idag så när jag skulle gå på toa gick vi in i ett omklädningsrum så stog det en målvaktsväska där inne,
jag : angelica ! kolla vad det är för nummer på den.
angelica : **
jag : men vafan om det är hans väska så kommer han nog snart och jag tänker inte gå här då  !
det tog ungefär en timme innan han kom igen.
så jag fick fan kriga för att gå på toa. fast det var bara kul att få ut ett helt lag när dem skulle duscha , för jag ville inte att dem skulle vara där inne :')<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0