ärlighet varar längst - du är det finaste som hänt mig.

.. som alla säger - ärlighet varar längst.
det är såå sant så, jag får dåligt samvete när jag vet att vi håller på att glida ifrån varandra.
när det gäller ditt leende så slår du alla andras !

jag och bella var i storängshallen , a-laget åkte på torskt.
och jag som är så äckligt beronde av att kolla på innebandy just nu blev skit arg.
usch ! , robin kastar en snöboll på mig. rakt på mitt hår. fuck y !
haha . nej men jag blev lite småsur faktiskt ..
tog bussen hhem , bella gick hem till sig, och mamma storstädar mitt rum !!
haha, ovanligt ? :D
det fick mig att tänka på när jag drar på vattenkranen i skolan , så hela golvet fylls av vatten , och maarit bad mig skura upp det. så säger bella och johanna :
lina är inte van att torka upp vatten och sånt. det är alltid någon som gör det åt henne.
maarit :
jo det märks ..
haha. fyfan alltså (a) men tillbaka till min mor som städar.
sen ska jag träna ikväll :'/
orkar inte egetligen. men jag måste verkligen, tränade inte förra söndagen :o
haha, jobbigt. men vafan.
ska nog käka snart , c yah


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0