att ni bara vågar !

att ni små  ( ja rent ut sakt äckeln ! ) vågar sitta och skriva skit om mig i eran blogg.
varför ? har jag gjort er något ? nej !
ni nämner mitt namn ett fler tal i bloggen och kopierar inlägg från mig.
ni skirver " liinahallqvist " hur många gånger som helst.
att ni bara vågar säger jag bara.



så nu var det slut på det onda. var bara tvungen eftersom ni måste få veta detta. att jag är hur sur på er !
carro sover här på lördag ! wiiie :')
och jag ska träffa favoritbella imorgon , i miss you. <'3
snart är det ju fan alla hjärtansdag. det ger mig en klump i magen. faktiskt ..
varför ? vad ska man göra. usch, pallar inte med mer skit just nu, ska tänka posetivt ..
lägger in dagens outfit nu ! :)<3

Kommentarer
Postat av: isabelle

saknar dig med,

2008-02-09 @ 18:13:38
URL: http://bbellaw.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0