baby love

hejsan,
skriver nu . gjorde det inte tidigare idag :)
var i skolan , och gick ttyp med pontus hela dagen.
älsko <3
jag , jessica och pontus gick in på kinesen idag.
så fick jessica gå före alla i kö´n , så säger hon :
ha-ha , jag är ju stamkund hära..
då säger pontus :
jo tack, det ser vi.

hahahaha, jag höll seriöst på att vicka mej av garv. så jävla skön komentar alltså :')
kinesen är alltså en godisbutik för er som inte vet (a)

sen gick jag med johanna och caroline hem , vi gick hem till mig och bytte skor , och sedan till banken med johanna och träffa hennes far.
carro : pss lina ? hennes farsa är också brat !!
och jag höll på att dö igen x) haha.
efter det gick jag och carro hem till mig och fixa oss.
drog ut , typ hem till henne. sen hem till mig. och sen till tomtberga (a)
jag älskar dig carro ! <3
ska snart sova tror jag , <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0