du är allt och jag älskar dig mest.

caroline caroline. vart ska jag börja ?
ingen förstår så bra som du.
du ger mig så mycket både lycka och vänskap.
alla mörka dar då ingeting har hänt. men när du kom in i mitt liv
och vi blev tightare än oskulden.
jag lovar att alltid finnas här.
jag behöver dej hära.
när du faller ner så finns jag här för att ta imot.
jag vet att jag inte har varit så bra.
men förlåt för dem tiderna.
nu är det du och jag mot världen.
jag skulle offra allt för dig.
men om du vaknar en dag och jag inte finns kvar.
så måste du veta att jag alltid kommer att älska dig.

Kommentarer
Postat av: carruwwline

naaw , älskl

2008-02-22 @ 14:49:32



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0