en kväll :D

hahahaha , hejhej.
jag sitter och håller på att dö av skratt. anledningen kommer snart ;)
jag gick upp i kylan till tomtberga.
eller först till ica och köpte en cola och choklad , sedan till tomtberga.
träffade jossan och freja , sen kom lilla emma :)
så i halvlek gick vi till ica och jag köpte tre munkar och fyra eh typ godisar :D
haha. så efter matchen så sitter jag på en bänk ,
så går en kille förbi ( nu kom grejen jag garva åt ) och han säger :
är det någon jävla picknick här eller?!
och jag börjar as garva. hah,
tog sällskap med nelly hem,
och nu sitter jag hära , ska logga in på pea nu.
skriver mer igen ;)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0