en text till isabelle.

jag skrev detta nyss till isabelle :


det är så sant så !
jag kan inte leva utan dig, jag skulle seriöst inte palla en dag till utan dig.
om du någon gång försvinner ger jag inte upp hoppet på att hitta dig.
när jag lämnar jorden , så lovar jag att alltid älska dig,
du kan läsa mig. du förstår mig.
det är inte mycket kvar av mig, och det är inte lång tid kvar för mig. men du måste verkligen förstå att du är allt för mig isabelle johansson !

jag blir så jävla rädd så jag skakar. det som jag skriver i texten är sant.
och jag älskar dig isabelle , du är min livsglöd.
men ibland räcker det inte. du är allt och lite till.
du ska vara med när jag andas för sista gången.
jag älskar dig mest av allt.
offrar varenda kille för dig, varenda vän för dig, jag kan offra mitt liv för dig.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0