fan !

hejsan.
är fortfarande på jättebra humör.
men det börjar gå åt andra sidan nu.
alla tankar kom tillbaka.
nu ska jag bara säga såhär :
ERA JÄVLA ÄCKEL JÄVLAR !? SLUTA KLAGA PÅ HUR JAG SER UT , JAG HAR FAN INTE BESTÄMT SJÄLV HUR JAG SKA SE UT. HUR MITT ANSIKTE SKA VARA ELLER VAD NI NU FAN KLAGAR PÅ ?!

så nu är jag tillbaka på ruta ett. tror inte på någon att jag ser bra ut , inte många iaf.
mår så jävla pissigt just nu. usch !
anyway , ska träna ikväll igen. hoppas det blir bra nu igen.
hoppas det iallafall !
trög skoldag. carro kommer typ om fem minuter.
hon måste få mig bra humör iallafall :)
jag och pontus grattade angelica med : GRATIS ANGELICA , " jo jag vet att det är bara ett "t" , men det är mening.
haha, hoppas du inte tog illa upp gumman :)
men nu kom carro , så jag ska käka med henne snart !
pusshej <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0