fredag kväll.

tjings ,
sitter med carro och 10 andra ttyp :)
haha. är jätteflum (a)
det blir jag alltid när jag äre med caroline. menmen.
nä men jag har typ ingeting att skriva om.

jag är typ fett osocial och skriver blogg :o
hahahahah , fyfan alltså (a)
jag villl flyyyyytttaaaah !! ,
mamma och pappa , ni brukar läsa min blogg. så snälla.
var inte så jävla sega och petiga på huset nu, snällaaa ?!
haha , så nu är det sakt ! eller skrivet ;p
och jimmie , du har fortfarande inte lämnat tbx min kamera !? :o
jag ska slå dig (aaa')
thihi , imorgon så ska jag typ sova hos mina soeta kusiner ,
fedt kul (a) haha, får alltid flumryck på kvällen och brukar springa i deras trappor ( deras lägenhet har tre våningar)
haha, fan va kul :)
jag lääängtar !
nej nu ska jag vara rolig , skriver när jag kommer hem
<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0