fredag.

tjenixen :)
hur är det ? , jag mår som toppen på snoppen , eller det är väl posetivt ? :P
haha , anyway ..
var i högdalen med caroline idag. klackade om hennes skor, sen tog vi bussen till solgård.
på vägen så tvärnitade bussen , och carro flyger ner på golvet och sopar hela jävla gången ,
och jag höll på att dö ! , jag menar verkligen dö ! hahahahah.
har inte skrattat så jävla mycket på länge !
men nu sitter jag med min käre kusin christer och ska snart äta middag.
gott !
sen ska vi nog hem till honom så kommer wille & viktor så ska vi kolla på film.
haha. myys ! :)
har match tidigt imorgon , samling halv tio i tomtberga.
ska faktiskt gå upp halv nio , SOOOOVMORGONN ! ! . skojar inte..
haha, men jag skriver senare.
hörs :)<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0